sobota 26. prosince 2015

Vánoce.

 

Veselé a prochlastané

Vánoce jsou vlastně docela fajn svátky. Celá rodina je pohromadě, takže se stihnete tak pětsetkrát poštěkat kvůli naprostým volovinám. Dále taky jste pořád doma a jelikož máte lednici nacpanou žrádlem, nevíte co dělat dřív, jestli se zase přejíst a nebo ušmudlaně brečet na posteli, že se nevejdete do kalhot a že minimálně další měsíc nebudete moct nosit těsný trička.
Ale je to v klidu, protože se blíží nový rok, takže si všichni zase můžeme dát nesplnitelný cíle. Všichni se změníme. Všichni omezíme naše nejhorší závislosti. Všichni se stanou lepšími lidmi. Ale až toho 1.1. !!  Jak vtipně to zní.
Vánoce jsou docela fajn svátky, pokud vás nenapadne jít 24.12. jen tak s přáteli posedět na jednu skleničku aneb domů se vrátíte skoro za světla a pak následující den nedokážete ani vylézt s postele, protože při každým pohybu, co uděláte, vám připadá, jako kdyby to byl váš poslední.
Vánoce jsou docela fajn svátky, pokud to teda vypadá, že jsou Vánoce a nenapadlo by vás nosit letní boty a na ulici potkávat davy v krátkým triku.

I přes tyhle shitty věci je opravdu na těchto dnech něco speciálního, co mě nutí být šťastná a celkově všechno házet za hlavu. Jo, Vánoce jsou fajn svátky.

15 komentářů:

  1. Když čtu tenhle stránek, jako kdyby jsi mi četla z duše.
    Pořád básním o Vánocích a prázdninách, ale když ty Vánoce přišly, tak sedím doma na zadku a stěžuji si, jak nemám jít s kým ven a jak jsem hrozně přibrala.
    O chlastání den před Vánoci bych také mohla psát slohovky, ale myslím, že je to zbytečné.
    A o novoročních předsevzetích už radši mlčím, protože si je dávám každý rok, i přesto, že vím, že je nikdy nedodržím.
    :D
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vidíš, ty prázdniny mi lezou na mozek, protože normální člověk by opravdu nenapsal "Když čtu tenhle stránek."
      Ale co už, i mistr tesař se někdy utne.

      Vymazat
    2. Kdybys na to neupozornila, tak si toho ani nevšimnu! Haha.

      Vymazat
  2. Myslím že Vánoce a nový rok vnímáme velmi, velmi obdobně, až na to, že já jsem abstinent, takže zapomenutí se na Štědrý den někde v knajpě u mě moc nehrozí :D

    -zlomenymec.pise.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tretí odstavec je celý o mne! a ešte k tomu, že som sa vracala naozaj už skoro za svetla, bolo tak 6:45 išla som pešo asi 2 kilometre v popätkoch z jednej dediny do druhej, lebo v tomto zapadákove nebol k dispozícii žiaden taxík

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, u nás je to samý. Já v teniskách a někteří si jdou jenom v tričku, proč ne :-D

    U nás jdou hádky na denním pořádku. Už mi to leze na mozek.
    Na jednu stranu jsem ráda, že nepiji, protože přesně takhle dopadnout nechci :-D Ale ono to jednou přijde :-D

    neviditelna-divka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzera to tak, ze Tvoj blog bude prijemnym spestrenim blogosfery. Drzim palce :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  6. Mně tyhle Vánoce přišly docela stresující a jsem ráda, že mám za sebou všechny rodinné seance

    OdpovědětVymazat
  7. U nás sa cez Vianoce ani neháda, skôr v tom predvianočnom období. :D
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  8. Pro nás jsou Vánoce svátky klidu míru a díky bohu to všichni drží, takže na hádky není místo.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  9. Haha veľmi dobre si to vystihla! :D Celý ten vianočný feeling! :D A predsa je na tých sviatkoch čosi špeciálne ! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem tvoje texty, som očarená! :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  11. Heh, hezky a upřímně napsáno :D a o tom Vánoce jsou :) taky mne dost pobavilo tvé záhlaví :D


    eL

    OdpovědětVymazat
  12. Já nevím, jsem jediná, která jen sedí a tlemí se těm textům v záhlaví? :D

    Tohle je tak úžasnej článek :).

    A já jsem si dala předsevzetí už před Vánocemi, pozor na to. Prej že budu cvičit. Tak zatím to nevyšlo, tak třeba jinej rok :D

    OdpovědětVymazat

Něco pro tebe

10 znaků klasických bitches na Instagramu.

Rozhodně vás to nemá nějak ponížit, jelikož každá z nás je něčím basic bitch. Pokud se vidíš ve všem, jsi totálně provařená a pokud v ničem,...