úterý 12. ledna 2016

Zkáza lidstva aneb DRBNY




Kde jsem to slyšela? Nevím, myslím si to.
Odkud to mám? Můj bratr se s ní zná, má to přímo od ní.
Ty to nevíš? To ví přece každý!
Odkud to mám? Na tom nezáleží.



I já samu sebe zažila, jak drbu nejnovější holčičí aktuality, jelikož je to někdy fakt prča. Hlavně když se jedná o osoby, který moc nemusíte a ono se jim shodou náhod zrovna moc nedaří. Ale rozhodně to není můj šálek kávy. Jsem člověk, který pomalu ani netuší, co ráno snídal, tak si přeci nebude zatěžovat mozek ještě tím, že nějaká známá udělala tohle a tohle. V tomhle ráda přiznám, že jsem trochu sobec. Nezajímají mě ostatní.(Do určitý míry, samozřejmě)
Spíš je tu vždycky takový ten typ holky, vyhlášený drbny, která vás prostě donutí drbat, i když na tohle vůbec nejste a  která vás skvěle zasvětí do obrazu lidí, které ani moc neznáte a ani vás to nějak moc nezajímá. Dozvíte se, jak jsou ostatní na tom, kdo s kým spal, kdo se kde ztrapnil..
Začne taky mluvit dost hrubě o jedné holce, kterou když pak později potká, objímá se s ní a domlouvá se na čajové schůzce.  Dále vyzvídá od vás a zeptá se, jestli je pravda, co o vás slyšela. DAMN, ČUBKO, TO MĚ ZKOUŠÍŠ? Ta bláznivá mrcha ví o vás i o komkoliv jiným víc "informací", než by bylo zdravý (navíc 65 % z toho jsou naprostý slátaniny) a když neví, tak slídí natolik, že stejně všechno zjistí. Pořád se usmívá. Pořád. A věřte mi, že vás určitě ráda nevidí. Skupina lidí stojí minimálně 6 metrů od vás, ale ona i tak má uši nastražený a nic ji neuteče.
Jsou to většinou i dost hezký holky, občas i chytrý, nic jim nechybí, ale stejně dokážou svýma blábolama poštvat proti sobě hrozně moc lidí a mají mluvící orgasmus pokaždý, když můžou vyslepičit nějakou špínu.  
Co jsou zač? Kde berou tu energii? 

12 komentářů:

  1. Naozaj veľmi pekný a zaujímavý článok. Máš pravdu

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou holku jsem potkala jen jednou v životě. Nejdřív všechny pomluvila a pak se začala vyptávat mě. Bylo mi jasné, že cokoli řeknu, bude použito proti mě. Myslela jsem, že jsem z toho dobře vybruslila, ale později jsem se doslechla její drby o mě. A ne. Nevybruslila

    OdpovědětVymazat
  3. Mhm, znám... selektuju takový lidi, jsou jak mozkomorové...

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. "mluvící orgasmus" :D :D super napísaný článok.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je přesný! Moje sestra je přesně taková ta drbna, co tě nutí drbat a pomlouvat...ach jo! Ale tvůj blog a humor jsou úžasný, rozhodně tu nejsem naposledy! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Takýto typ ľudí naznášam. Stalo sa mi to viac krát v živote a nechcem to už zažiť.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  7. Pravda pravdoucí. Je jen otázkou co je "drbna"... já to beru tak, že buď roznáší věci, které nejsou pravda nebo vyžvaní každé "tajemství" a tak podobně... ono na druhou stranu, kdyby pokaždé, když se o někom bavíš se říkalo, že jsi "drbna" nemohla by jsi o lidech vůbec mluvit.... a samozřejmě, nelze o všech mluvit jen pozitivně :) pokud jsou to fakta a hodí se to k tématu, beru to. Ale nic se nesmí přehánět :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  8. To jsi pěkně napsala :D Hlavně to Jsem člověk, který pomalu ani netuší, co ráno snídal, tak si přeci nebude zatěžovat mozek ještě tím, že nějaká známá udělala tohle a tohle. Já to mám dost podobně, jasně, že mě občas zajímají nějaké klepy, ale vcelku je hnedka zapomenu a vůbec je neřešim a rozhodně sama nikde nic nerozšiřuju :D Mám sama dost co dělat se sebou, natož řešit takhle jiné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsou z tyhle planety. Jsou to mimozemstani s účelem způsobit tu chaos. Zatím se jim to nedaří, ale jednou...jednou možná ovládnou lidstvo.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsou z tyhle planety. Jsou to mimozemstani s účelem způsobit tu chaos. Zatím se jim to nedaří, ale jednou...jednou možná ovládnou lidstvo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimozemšťané by tohle neudělali. Spíš se bojím, že tohle je ten důvod, proč nás ještě nenavštívili.

      Vymazat
  11. To sedí!:D Upřímně moc nechápu ty holky, který shánění drbů o ostatních věnují tolik času. Kde berou potom čas na sebe?!

    OdpovědětVymazat

Něco pro tebe

10 znaků klasických bitches na Instagramu.

Rozhodně vás to nemá nějak ponížit, jelikož každá z nás je něčím basic bitch. Pokud se vidíš ve všem, jsi totálně provařená a pokud v ničem,...