středa 28. září 2016

POKÉMONI

„Ahoj, nezajdeme na drink?

„A nepustil bys radši Lure?“

 

Možná teď nebudu moc cool, ale Pokemony jsem jako harant ani tolik nebaštila. Koukala jsem na ně jen v akutních případech, kdy jsem netušila, co s životem, jelikož žádnou jinou pohádku na těch krutopřísnejch čtyřech kanálech nedávaly.
A taky jsem doufala, že tahle "I PLEJ POKEMON GOU EVRRRYDEJ" éra se mě vyhne obloukem. Ale nevyhnula. Byť i jsem se stala extrémním maniakem jenom asi na 10 dní (pořád jsem ale skoro aktivní hráč), odnesla jsem si mnoho výhod z této hry.

 


Nejen, že potkáte spoustu nových lidí (s kterýma sice moc nemluvíte, ale jste ve stejným týmu, takže jste přátelé), ale můžete i zachránit nevydařený randíčko (A ticho je najednou v pořádku. - teda pokud to samozřejmě hrajete oba.) Dokonce toho i dost ujdete (stále čekám na nějaké ty srdcervoucí příběhy o tom, jak někdo kvůli Pokemon GO zhubnul 30 kg) Jste na čerstvém vzduchu, objevujete nová místa díky pokestopám ve stylu „Co to sakra.. tohle se nachází kousek od mýho baráku? Odkdy? “) Zkrátka nejste zavřeni doma a i přesto, že děláte úplný hovno, to hovno se vyplatí, protože se u toho hejbete víc než za počítačem a prožíváte zvláštní formu dobrodružství. Občas. Jelikož nějací jedinci (Cože? ? Nikdy!) si radši vozí zadek v autě.
„Ježiši, panenko na nebi, ty hraješ to Pokemon go? V Blesku ale psali, že je to nebezpečný!!!“
Pokud jste cestou autem někdy narazili na nějakýho pomalýho kreténa před vámi (a že jich poslední dobou je, co?), můžu vám zaručit, že je to šulin pařící Pokemony. Sorry, ty vajíčka se musí nějak líhnout. Nehledě na to, že už jsou různý Pokekom radary, takže utíkání z výuk jen protože v nedaleké ulici má být ještě tři minuty Bulbasaur je vskutku normální věc.
Takže jestli se furt ještě rozhodujete, jestli tuhle prkotinu hrát, musím vám sdělit, že o nic extra nepřijdete a  pravděpodobně vám tato hra život  nezmění. Pokud teda nemáte z prdele kliku jako třeba moje kamarádka, která si kvůli tomu našla kluka. Suverénně ji Pokémoni našli kluka.. O tom příště. V nějakém lovestory článku. Ale pokud patříte k těm průměrným lidem jako jsem já, Pokemon GO vám přinese jen menší zpestření Vašeho vcelku nudného života a možná drobet nasranosti, že jste přes léto s tou hrou i bez tak maximálně přibrali.

9 komentářů:

  1. Ahaaahahah:D
    s Pokémony jakožto s pohádkou jsem se taky moc nespřátelila, ale jakmile vyšlo Pokemon Go a všichni moji přátelé najednou nemluvili o ničem jiném, tato masová manipulace mě donutila také popřemýšlet nad stažením. Pak mi ale došlo, že mám vlastně pořád jen iPhone 4 a protože společnosti Apple nejde o nic jiného než o marketing, přestala vytvářet aktualizace na zastaralé modely a tím mi zcela znemožnila toto mozkové vymytí. JE TO TAK NEFÉR. Každopádně mám pořád své staré a osvědčené metody prokrastinace.

    OdpovědětVymazat
  2. To si vážně kamarádka našla kluka díky týhle hře? A já si pořád říkám, proč jsem sama, měla jsem celý léto hrát Pokémony a možná bych na tom byla teď líp :D (I když s mým štěstím bych našla maximálně tak nějakýho pokémona ;))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Už delší dobu nehraju žádné hry, nějak mě to nebaví.
    Za mého dětství bylo děsně cool starat se o Tamagoči. Nevím, jestli si na to také někdo vzpomene :-))

    http://mojerande.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuhle kravinu teda fakt nehraju :D Ale uznávám, že drobné výhody to opravdu má. Jinak tedy kamaradka měla opravdu štěstí! V létě jsem na tohle téma také psala clanek, kde jsem to vse trochu shrnula :)):D

    OdpovědětVymazat
  5. Hah, ani mě se tahle appka nevyhnula. Já teda pokémony žrala odmalička. pamatuju, jak jsem kvůli nim vstávala.. mamina mi je i kreslila, abych je pak mohla vybarvovat a co teprv těch samolepek! Měla jsem každou minimálně dvakrát, nalepenou přímo v Pokémonskym albumu a ty další, na který nezbyly vyznačený okýnka jsem si lepila po dveřích od skříně ;D
    Ale tahle appka mě nějak nechytla. Hrála jsem to asi dva tejdny, a ani tak jsem toho nenahrála moc. Ikdyž chození je moje, ta appka žere strašně baterku, takže se moc daleko stejně člověk nepodíval.
    Ale mám v práci týpka, a ten to nosil zaplý imrvére. Jakože fakt furt. Chodí s tim i v práci. A taky z tý práce jednou kvůli pokémonovi utek.
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  6. Já pokemony jako malá totálně milovala! :D Ale tahle hra mi vydržela 2 týdny :D prostě to neni ono, když tam nečeká ten real bulbasaur :(

    OdpovědětVymazat
  7. ked som bola mala som kukala pokemonov ale tato hra mi pride hrozna taka uplne mimo reality :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. S pokemony jsem na tom v dětství podobně. :D Ale do davového šílenství Pokémon Go jsem se ještě nepřipojila. Dobře, možná to bude spíš malým množstvím dat a mobilem, který občas nedává ani instagram, ale to už je jiná kapitola. Mimochodem, jsem zvědavá na tu Pokemon lovestory :D

    OdpovědětVymazat
  9. tvoj článok ma fakt pobavil, skvele napísané :D ja som sa celému tomuto Pokémon ošiaľu vyhla, asi som na tieto sprostosti príliš (duševne) stará :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Něco pro tebe

10 znaků klasických bitches na Instagramu.

Rozhodně vás to nemá nějak ponížit, jelikož každá z nás je něčím basic bitch. Pokud se vidíš ve všem, jsi totálně provařená a pokud v ničem,...